404: denne side blev ikke fundet.
Indehaver og leder af Den Klassiske Balletskole Claudia er fra 1992. Hun er ejer og daglig leder af Den klassiske Balletskolen. Claudia startede balletskolen tilbage i 2013. Siden hun var helt lille, har dansen altid været en del af hendes liv. Hun har været balletelev på Det Kongelige Teaters Balletskole og hun har danset i Peter Schaufuss Balletten. Claudia er uddannet balletlærer hos Royal Academy of Dance i London. Hun underviser i klassisk ballet, teknik og pointe. Derudover står hun for koreografien når Den Klassiske Balletskole afholder forestillinger. For Claudia er disciplin en vigtig del af undervisningen, men det skal også være sjovt for eleverne at lære at danse. Claudia bor med sin mand og tre skønne drenge. Tiden går med familien, balletskolen og hygge med sine veninder. Lige nu er Claudia på barsel, og hun er derfor ikke at finde på balletskolen dagligt.
Claudia Victoria Isolde Sommer

Instruktør