FredagsDANS 1. november (niv. 2+3)

Antal tilmeldte: 0/20 Pris: 50 DKK Lokation:
Over Bølgen 20
2670 Greve
Dato:
01-11-2024 17:15 - 18:00
Sidste frist for tilmelding:
30-10-2024
Instruktør: Alma Jönsson

FREDAGSDANS - Kom alene eller tag en ven med

Den første fredag i hver måned inviterer vi til fredagsdans. Stilarten bliver I præsenteret for, når I kommer. Den kan varierere, ligesom der også kan være mere end 1 stilart til samme træning.

Du kan komme alene eller du kan tage en veninde med.

Dette event er både for balletskolens elever - men også for andre der ikke er tilknyttet balletskolen.

Niveau 2+3.

Aldersmæssigt er det for 7-12 år.

Vi træner i 45 min.

Tilvalg

ValgPris
Ekstra person50 DKK

Kontakt info

Disse informationer er krævet til at gennemføre online betalinger i henhold til de nye EU regler for sikker online betaling (3D secure). Læs mere omkring dette her.

Pris: 50 DKK

Underviser i klassisk ballet og jazz/show Alma er fra 2006. Hun har været en del af Den Klassiske Balletskole siden den startede i 2013. Alma gik fra at være hjælpetræner til at få sine egne hold i 2020. Nu underviser hun i klassisk ballet, jazz og moderne, og det er hendes ønske, at børnene skal lære så meget som muligt på en sjov og udfordrende måde. Hun vil gerne have, at børn og forældre er tilfredse med undervisningen og de skal føle sig velkommen på balletskolen. Som elev på skolen danser hun klassisk ballet, moderne og jazz.
Alma Jönsson

Instruktør