Velkommen til Den Klassiske Balletskole

Den Klassiske Balletskole er mere end klassisk ballet - det er en danseskole,
hvor der også undervises i forskellige andre stilarter, men balletten er vores DNA.
Vi elsker balletten, uniformerne, disciplinen og musikken.

Vores dygtige undervisere kan andet end Klassisk ballet, og derfor tilbyder vi også:
Moderne dans, Jazz og Disney-dans.

Under menuen `Vi tilbyder´ kan du læse om alle de hold vi underviser i,
men du kan også læse om enetimer, børnefødselsdag og polterabend.
Har du spørgsmål eller ønsker du en prøvetime, er du velkommen til at skrive til os her.

Hold også øje med vores events. Ofte kan gæster, som ikke er elever på balletskolen også deltage.

Gå til tilmelding

I vores galleri kan du se mange flotte billeder fra vores forestillinger.
Der er bl.a. billeder fra vores sommerforestilling på Det Kongelige Teater 23. april 2023.

1. del af sæsonen er skudt i gang og balletskolen vrimler med små og store børn. Sæsonens 1. del løber til og med d. 21. december 2023.

Ønsker du at blive en del af balletskolen, så kan du læse  om alle holdene under tilmelding eller se alle holdene under Holdplan.

Sæsonen 23/24 byder på "Se på dage", Store Balletskoledag på Det Kongelige Teater, Sommerforestilling for alle balletskolens elever på Det Kongelige Teater, samt en masse god og sjov træning.